piątek, 3 września 2010

Mam nadzieje ze jestescie w stanie to zrozumiec i tak dlugo redagowalem ten tekst :]




Gal Anonim
zeznawaj waśc
Ja
jestem obecnie w paryzu i jakos na dniach jade do barcelony
http://oprawagraficzna.blogspot.com/
Gal Anonim
o___O
Ja
no nad moze jade
Gal Anonim
łał
co Cię tak na podróżowanie wzięło?
Ja
ale spokojnie nie jade tam tak o na wakacje
Gal Anonim
cóż za misja najwyższej wagi Cię tam wiedzie?
Ja
a wyruszylem joz z 2 tygodnie temu stopem jade przez eu zeby zamieszkac w stolicy anarchizmmu slonecznej barcelonie
azalisz na pielgrzymke
o pustej sakiewce mnie serce wzywa
Gal Anonim
to daleką drogę już przebyłeś, wędrowcze
Ja
onegdaj owszem
ale swiata zem odkryl nie spotykane dzieje
i dziwy
Gal Anonim
jakież to?
Ja
ukryte przed okiem osiadlych w stolecznym miescie warminskim glow
Gal Anonim
brak komunikacji miejskiej i kwaśne podłogi?
Ja
takowe owszem tez
ale wazniejsze miedzy wersami sie kryje i kto czytac tam potrafi ten widzi ze komunikacyja szerszym jest slowem
Gal Anonim
czytam właśnie te święte słowa
zagłębiam się w treśc znaczeń i znaczenie treści
poszukuję niuansów
Ja
i ludzkosc tez sie dzieki takowej inna wydaje w krystale zwanym okiem a przez niektorych nawet perspektywa
Gal Anonim
zaiste
Ja
zwanej
tak jak powiadam wielka prawda z podruwy idzie i tak jak owocu zakazanego kazdy powinien sprubowac i takosz z takiej wedrowki kazdemu powinno sie pic wody
Gal Anonim
niechże umysł Twój przedrze się przez gąszcze tajemnicy zakazanych owoców, albowiem z pewnością jest ich więcej niż jeden, a nawet liczba nieograniczoa
Ja
azalisz je poznaje w mek boso stopej podruzy
Gal Anonim
albowiem w osiąganiu nieosiągalnego leży poznanie świata
i w zrozumieniu niezrozumiałego
Ja
madrze prawisz
Gal Anonim
i w przejściu dróg nieprzebytych
Ja
ale powiem ja ci slowo tajemne ktore ja poznalem idac boso krajem
Gal Anonim
jakież ono?
Ja
najlepiej poznawac swiat wlasnymi oczyma , wlasnym sumienie ogarniac podroz pielgrzyma , ruszac z miejsca pod slonca zarem i nie patrzec wstecz i nie plakac pod dawnym sztandarem
Gal Anonim
doskonałe
zaprawdę
Ja
szukac prawdy w slowach ludzi ktorzy ci wyjda naprzeciw
Gal Anonim
a słowa zdradzieckie i fałszywe?
Ja
wnet wszystkie bzudurne prawdy w domu poznane rozpadna sie jak tvn
nie znajdziesz takiego albowem na swiecie tylko dobrzy ludzie sa
a od nazistow zawsze mozna isc dalej
mierzia oni moje sumienie ale coz zawsze jaks czesc ludu niczym diesiecina musi isc bogu dla glupoty wypelnienia
ale w kazdm z ich slow mozna prawdy wyszukac
Gal Anonim
a nawet fałsz i kłam w żywe oczy zadany może pokazac drogę do prawdy i rozpoczęcie nowych poszukiwań
Ja
takowosz mi sie podobuje ta gaweda ze czym predzej ja przytocze na kartuszach mojego dziennika jezeli nie ma nic przeciwko
Gal Anonim
jednakowoż czy mogłabym w niej pozostac istotą anonimową?
Ja
dq sie zrobic
Gal Anonim
to wspaniale
albowiem nie jest ważne z kim się rozmawia tylko z KIM się rozmawia
jeśli dostrzegasz tą dyskretną różnicę
a ujawnienie tożsamości rozmówcy może zacmic sądy
Ja
rozumiem i uszanuje twoja wole
stracilem wene

1 komentarz:

  1. W pewien sposób jestem z tobą w tej podróży. Przyjmowanie jej perspektywy w oglądaniu codzienności każe mi myśleć szczerzej o własnych decyzjach i wskazuje na wewnętrzne miejsca przepełnione ropą.

    OdpowiedzUsuń